maanantai 25. helmikuuta 2013

Raitaa kevääksi




Raitapaidat on niitä perusvaatteita, jotka käyvät kaudesta toiseen. Ne eivät ikinä vanhene. Hieman mallia muuntelemalla niitä käytetään jatkuvasti. Itse pidän tällaisesta kapeasta, pitkästä mallista. Olin unohtanut tämän palasen kankaiden sekaan. Vanha kaava kankaan päälle ja hetkessä sain kivan käyttövaatteen :). Kuvausregvisiittana lisäksi vyö, jonka muistaakseni olen ostanut Bloomitista. Kurkatkaapa tuonne linkkiin. Siellä myydään aika mielenkiintoisia vaatteita. Sieltä saa kivoja vinkkejä omiin ompeluksiin.


Olen haaveillut, että pääsisi johonkin kurssille missä opastettaisiin mallinuken käyttöä vaatteen suunnittelussa, muotoilussa jne. Nythän se on oivallinen apu vaatteen muokkaamisessa ja sovituksessa. Jos joku tietää linkkejä tai videoita, missä tällaisia asioita käsitellään, niin vinkatkaapa.














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

On mukava, jos jätät minulle viestiä :). Pienikin kommentti ilahduttaa minua erittäin paljon.