keskiviikko 28. elokuuta 2013

Pyytäisin apua!


Minulla on pieni/suuri ongelma, johon en ole löytänyt vastausta. Eilen sattumalta huomasin, että kun kirjaudun jonkun blogiin lukijaksi, niin minulla ei ole käyttäjäraadin profiilissani kuvaa ja blogiini ei pääse Kanneli- nimen kohdalta. Eli se ei ole aktiivisena. Olen ajatellut, että kommentin yhteydessä näkyvä kuvani on myös tuolla käyttäjäraadinkin yhteydessä esillä.


Tässä vielä kohteesta kuva.
 
Toivon, että joku viitsisi kertoa minulle miten saan ongelman hoidettua. Mistä kautta voin tehdä muutokset, lisätä kuvan ja muuttaa blogini nimen aktiiviseksi. Minusta on mukava käydä katsomassa vaikkapa minulle kirjautuneen henkilön blogia, ja jos nimen kautta ei pääse henkilön blogiin, olen luullut että hänellä ei ole blogia ollenkaan. Ja näinhän se ei näköjään olekaan.


Tuhannesti kiitoksia sinulle, joka jaksat nähdä asian vuoksi vaivaa:)



5 kommenttia:

  1. Aikani tässä ährättyäni sain lisättyä linkkinä profiiliini blogini osoitteen. Eli löysin tilin asetus- kohdan, sieltä menin hallintapaneelin, jonne löysin käyttäjäraadin ja sieltä hallinan kautta menin jonkin blogini kautta asetuskohtaan. Sieltä saa kuvan laitettua, mutta ehkä yritin liian suurta kuvaa, kun kone vain lataa ja lataa... . MUTTA blogini nimeä en saanut vielä ainakaan muutettua aktiiviseksi. Hohhoijaa, liian vaikeaa. Kai sitä vois muutakin tehdä;)

    VastaaPoista
  2. En nyt tiedä mistä löytäisin jonkun blogista kirjoittamasi kommentin, mutta kun tuosta yläpuolelta klikkaan nimeäsi, niin ainakin siinä tulee linkki myös blogiin, ja kuvakin näkyy. Kommentoi mulle niin voin katsoa sieltä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kommentin kuvakkeesta pääsee kyllä sivuilleni, mutta blogin etusivulla on tuo google- käyttäjäraati, jossa näkyy sivulle kirjautuneet. Kun kirjaudun jollekin, minun kuvakkeessa oleva Kanneli ei ole aktiivinen. Sain nyt aamulla lisättyä linkin, jonka kautta pääsee blogisivulleni. Eli kommentin yhteydessä oleva nimeni on ok, mutta käyttäjäraadissa (esim. minulla se on etusivulla oikeassa reunassa) Kanneli-otsakkeesta ei pääse sivuilleni.

      Poista
    2. Etkä löydä asetuksista mitään millä asian saisi muutetuksi? Itse kyllä nimenomaan kommenttien kautta "eksyn" lukijoideni blogeihin, joten sinänsä hyvä että sullakin sitä kautta toimii.

      Poista
    3. Olen kolunnut ja etsinyt löytämättä vielä asetuskohtaa, jonka kautta asia ratkeaisi. Onneksi sain laitettua linkin otsakkeeni alle, jonka kautta blogiini pääsee. Itsekin koen, että kommenttien kauttahan sitä vierailee muidenkin blogeissa. Ja onneksi kommenttikuvakkeeni toimii. Suuret kiitokset sinulle, mukava kun kävit pohtimassa kanssani asiaa. Mietin ja tutkin, ehkä löydän vielä ratkaisun.

      Poista

On mukava, jos jätät minulle viestiä :). Pienikin kommentti ilahduttaa minua erittäin paljon.